Regulamin i polityka prywatności.

Sklep internetowy II KURS – ULTRASONOGRAFIA W PERINATOLOGII Z PRENATALPROJEKT

prowadzący działalność pod adresem internetowym https://usg-workshops.plprowadzony jest przez Alfakonferencje s.c. Łukasz Beska, Iwona Skrzypczak-Beska ul. Wiosenna 15, 60-185 Skórzewo, NIP 777 32 42 016 Regon 302829680

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Klient – Lekarz posiadający numer wykonywania zawodu, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu.
  2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.).
  3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego https://usg-workshops.pl
  4. Sklep internetowy – II KURS – ULTRASONOGRAFIA W PERINATOLOGII Z PRENATALPROJEKT – serwis internetowy dostępny pod https://usg-workshops.pl, za pośrednictwem którego, klient może składać Zamówienia;
  5. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym tj. udział w wydarzeniu.
  6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Alfakonferencje s.c. a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
  7. Ustawa o prawach konsumenta- ustawa z dnia 30 maja 2014 r. O prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz 827 ze zm.).
  8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj wybranego Towaru/wydarzenia.

Postanowienia ogólne.

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod https://usg-workshops.pl
  2. Sklep internetowy, działający pod https://usg-workshops.pl, prowadzony jest przez Alfakonferencje s.c. Łukasz Beska, Iwona Skrzypczak-Beska ul. Wiosenna 15, 60-185 Skórzewo, NIP 777 32 42 016 Regon 302829680
  3. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
    a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
    b) warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach sklepu internetowego;
    c) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
    d) zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.

Zasady z korzystania ze sklepu internetowego.

  1. Dokonanie zakupu Produktu wymaga rejestracji w Sklepie.
  2. Informacje podane na stronach internetowych Sklepu, w tym informacje o prezentowanych produktach, a w szczególności ich opisy, ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  3. Składanie zamówienia odbywa się za pomocą formularza, dostępnego na stronie sklepu.
  4. Każdy rejestrujący się i/lub dokonujący zamówienia Klient wyraża zgodę na otrzymywanie na podany przez siebie adres e-mail informacji związanych z przebiegiem transakcji, zawiadomień o zmianach w niniejszym Regulaminie.
  5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

  1. Celem przeprowadzenia jakiejkolwiek aktywności Klienta w Sklepie wymagane jest poprawne działanie sieci Internet, używanie przeglądarki internetowej, w tym w ramach urządzeń mobilnych oraz posiadanie aktywnego konta na wybranym adresie poczty e-mail.
  2. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową https://usg-workshops.pl dokonać wyboru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
  3. Sklep umożliwia nabywanie produktów i usług przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  4. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
  5. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Rejestracja” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
  6. Aby sfinalizować zamówienie Klient jest proszony o podanie wszystkich niezbędnych danych, potrzebnych do zrealizowania zamówienia tj.
    a) imię i nazwisko / nazwa firmy
    b) adres
    c) nr prawa wykonywania zawodu
    d) e-mail
    e) telefon kontaktowy
    f) NIP – w przypadku prośby o fakturę VAT.
  1. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
    a) przedmiotu zamówienia,
    b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług,
    c) wybranej metody płatności,
  2. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Rejestracja”.
  3. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Alfakonferencje s.c. Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
  4. Po złożeniu i opłaceniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną “Potwierdzenie zamówienia”, zawierającą potwierdzenie wszystkich elementów Zamówienia.
  5. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
  6. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

Dostawa. 

  1. Ceny produktów w Sklepie podawane są w polskich złotych, zawierają podatek. Ceną ostateczną, wiążącą Właściciela i Klienta jest cena produktu podana w ofercie w chwili składania zamówienia przez Klienta.
  2. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia udostępniana jest w Podsumowaniu Zamówienia na stronie sprzedażowej produktu oraz w potwierdzeniu zamówienia.
  3. Na wyraźne życzenie Klienta może być wystawiona faktura VAT.

Ceny i metody płatności w sklepie internetowym.

  1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
    a) przelewem na numer konta bankowego: 62 1050 1520 1000 0092 0221 9961
    b) płatnością w systemie Przelewy24,
    c) zapłata kartą płatniczą: VISA, MasterCard.

Warunki odstąpienia od umowy.

  1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie lub mailem na adres kontakt@alfakonferencje.pl w terminie 14 dni przed planowanym wydarzeniem i wysyłając je na adres Alfakonferencje s.c. ul Wiosenna 15, 60-185 Skórzewo, podany w niniejszym Regulaminie.

Reklamacje. 

  1. Wszelkie reklamacje Uczestników Konferencji wobec Organizatora powinny być zgłaszane w  formie pisemnej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres siedziby Organizatora. 
  2. Reklamacje Uczestników Konferencji mogą być zgłaszane nie później niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia Konferencji w formie pisemnej. 
  3. Po upływie wyżej określonego terminu żadne reklamacje nie będą rozpatrywane. 
  4. Termin rozpatrzenia reklamacji do 30 dni roboczych.

Polityki prywatności i danych osobowych i ich ochrony.

  1. Warunkiem sfinalizowania zakupów w Sklepie jest podanie wszelkich wymaganych treścią formularza danych Klienta oraz zaznaczenie odpowiedniego pola (checkbox) stanowiącego wyrażenie zgody Klienta na przetwarzanie jego danych osobowych przez Właściciela oraz pola (checkbox) dotyczącego potwierdzenia zaznajomienia się i akceptacji niniejszego Regulaminu.
  2. Wszelkie dane Klienta podawane podczas rejestracji w Sklepie będą wykorzystywane tylko i wyłącznie w celu realizacji, zmiany lub rozwiązania Umowy bądź innych działań marketingowych, w szczególności informowania o nowych produktach i usługach Sklepu, o ile Klient wyrazi zgodę poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola (checkbox) na przesyłanie informacji handlowej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu nowego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r.
  3. Wszelkie dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez Właściciela zgodnie z treścią ustawy, o której mowa powyżej.
  4. Administratorem danych osobowych Klienta jest Alfakonferencje s.c. Łukasz Beska, Iwona Skrzypczak-Beska ul. Wiosenna 15, 60-185 Skórzewo, NIP 777 32 42 016 Regon 302829680
  5. Gromadzone są jedynie dane osobowe podane przez Klienta dobrowolnie. Dane przetwarzane są w celu niezbędnym do wykonania postanowień niniejszego Regulaminu, a w szczególności zawarcia umowy sprzedaży zamówionego towaru, doręczenia Klientowi towaru, na który Klient złożył zamówienie, wystawienia dokumentu potwierdzającego dokonanie transakcji sprzedaży towaru, przechowania danych osobowych w informatycznym systemie księgowym dla zapewnienia historii transakcji handlowych dokonywanych poprzez Sklep.
  6. Dane przetwarzane są również przez podmioty związane z realizacją płatności za zamówienie:
    a) Przelewy24
    b) PayPal
    W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum. Ponadto, podane przez Państwa informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.
  7. Administrator danych nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych lub niekompletnych danych osobowych przez Klienta.
  8. Klient w każdym czasie, ma prawo poprzez biuro obsługi Sklepu prawo do zmiany, poprawiania lub usunięcia swoich danych osobowych.
  9. Za dodatkową zgodą udzieloną przez Klienta, zgromadzone dane osobowe mogą być również wykorzystywane w celach promocyjnych i marketingowych, w tym w szczególności w celu przedstawiania Klientowi oferty handlowej sklepu oraz innych informacji marketingowych związanych ze Sklepem.
  10. Każdy użytkownik ma możliwość zapisania się do newslettera – informacji handlowej. Zapisanie się na listę następuje poprzez zaznaczenie na etapie rejestracji odpowiedniego pola w formularzu (do tego celu potrzebny jest tylko adres e-mail). Z prenumeraty newslettera można zrezygnować w każdej chwili poprzez link podany w biuletynie lub poprzez poinformowanie Sklepu drogą mailową na adres kontakt@alfaonferencje.pl Po odwołaniu, dane adresu e-mail zostaną natychmiast usunięte z bazy prenumeraty.
  11. Sklep używa między innymi tak zwanych „cookies”, które przyczyniają  się do większej użyteczności, funkcjonalności oraz łatwości obsługi naszego sklepu. Instrumenty te ułatwiają Klientom również szybsze poruszanie się po stronie Sklepu. Dodatkowo, pliki cookies pozwalają zmierzyć częstotliwość odsłon strony oraz najchętniej oglądane produkty. Cookies to małe pliki tekstowe, które są przechowywane w systemie komputera. Informujemy, że niektóre z tych plików zostają przeniesione z serwera  Sklepu do systemu komputerowego Klienta. Istnieje możliwość zablokowania plików cookies w każdym momencie, o ile używana przeglądarka posiada stosowną funkcję. Należy pamiętać, że po blokadzie plików cookies możliwość korzystania z niektórych funkcji Sklepu zostanie w znacznym stopniu ograniczona lub wyłączona.

Postanowienia końcowe.

  1. Wszelkie treści zawarte w Sklepie podlegają ochronie prawnej i ich wykorzystywanie będzie stanowiło naruszenie prawa.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz. U. 2001 Nr 144 poz. 1204) przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  3. Aktualna wersja Regulaminu znajduje się pod adresem https://usg-workshops.pl
Archiwa
Kategorie
  • Brak kategorii
Latest Posts
Event Search

You should choose a search result page. You can choose the page from the Theme Options > Events > Event Search Results Page option.

Ads